Serv-e-Go Aktivace a instalace

• Zaregistroval(a) jsem už více boxů ve službě Somfy Pro. Budou se v nástroji zobrazovat automaticky?

        Ano. Všechny boxy již aktivované na webu Somfy Pro (tedy propojené s vaším účtem Pro) se v nástroji budou zobrazovat od prvního přihlášení, bez...

• Je třeba za klienta nainstalovat box TaHoma?

      Ano. Box TaHoma je nutné za klienta nainstalovat a přidat do něj produkty. Box TaHoma, připojený k internetu, slouží jako brána pro přístup k instalaci a...

• Je nutné box TaHoma zaregistrovat?

      Ano. Box TaHoma je nutné zaregistrovat na webu Somfy Pro. To vám umožní zaregistrovat box TaHoma ve svém účtu Pro. Po přihlášení k nástroji získáte přístup ke...

• Aktivoval(a) jsem už více boxů na webu Somfy-Connect. Budou se i tyto boxy zobrazovat?

      Boxy aktivované na webu Somfy-Connect nejsou propojené s vaším účtem Pro, takže se nezobrazují automaticky. I po jejich aktivaci je však kdykoli možné tyto boxy...

• Chci prostřednictvím nástroje vyřešit problém s propojenou instalací klienta, který již box TaHoma má. Je to možné?

      Nejprve zkontrolujte, zda je box TaHoma klienta uvedený ve vašem seznamu instalací. Pokud ne, je třeba požádat o propojení. Potom bude odeslán e-mail klientovi,...