ostatní weby
Somfy PRO
EShop
somfyarchitektura.cz
somfy.cz
somfy.cz
Přihlášení k osobnímu účtu.
PODPORA
Školení
Help me by Somfy (návody)
Často kladené otázky
Kontakty
Kontakty
Kontaktní informace
Kontaktní formulář
PRODUKTY
Záruční podmínky
O SOMFY
Somfy 50 let
Experience Centrum Praha
Partnerské programy
Act for better way
PODPORA
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Aplikace
Aplikace
Chytrá domácnost
Dveřní zámky
Kamery a alarmy
Rolety
Vytápění
Produkt
Produkt
Door Keeper
IntelliTAG
Oximo solar io
Serv-e-Go
TaHoma DIN-Rail
TaHoma pro aplikace
TaHoma switch
Termostat
Termostatická hlavice io
Vyhledat
Vyhledat
Seřadit podle
Datum
Zhlédnutí
(3)
20-06-2022
Jaký je postup výměny TaHoma DIN-Rail V1 za verzi V2?
(2)
20-06-2022
Je aplikace TaHoma Classic kompatibilní s Tahoma DIN-Rail V2?
(1)
20-06-2022
Jsou kompatibility TaHoma DIN-Rail V2 stejné jako u TaHoma switch?
(2)
20-06-2022
Jak rozpoznat verze TaHoma DIN-Rail V1 a V2?
(1)
20-06-2022
Co mohu udělat, když TaHoma DIN-Rail, kterou nastavuji, není připojena k internetu?
(1)
20-06-2022
Mohu TaHoma DIN-Rail V2 instalovat do kovové nebo částečně kovové skříně?
(2)
20-06-2022
Jaký význam mají LED barvy světýlka na TaHoma DIN-Rail V2?
(2)
20-06-2022
Co mohu dělat s tlačítky "Prog" a "Reset" umístěnými na přední straně TaHoma DIN-Rail V2?
(74)
20-08-2021
Mám problém s připojením mezi termostatem a internetovou Gateway.
(48)
20-08-2021
Mám problém s připojením mezi termostatem a přijímačem.
(35)
20-08-2021
I když je aplikace správně nakonfigurována, můj topný systém nereaguje na příkazy odeslané z termostatu Somfy.
(24)
20-08-2021
Proč moje změny v mobilní aplikaci nejsou okamžitě zohledněny termostatem?
(38)
20-08-2021
Funguje termostat Somfy i v případě výpadku internetu nebo napájení?
(13)
20-08-2021
Jaký je letní/chladicí režim dostupný v aplikaci termostatu Somfy?
(20)
20-08-2021
Kolik termostatů mohu spravovat ve svém účtu?
(17)
20-08-2021
Jaký je maximální počet přijímačů, které mohu přidat k termostatu?
(36)
20-08-2021
Jaký je rozdíl mezi termostaty Somfy 1. a 2. generace?
(26)
20-08-2021
Jaký je rozdíl mezi kabelovou a rádiovou verzí termostatu?
(4)
20-08-2021
Jaké jsou předpoklady pro používání termostatu?
(8)
20-08-2021
Je můj topný systém kompatibilní s termostatem Somfy?
(14)
20-08-2021
Kontrolka LED na mé internet Gateway se změní na zelenou, ale mobilní aplikace termostatu mě informuje, že instalace nebyla úspěšná. Co mám dělat?
(10)
20-08-2021
Když se pokusím vybrat síť wifi své Gateway, nemohu najít síť SSID s názvem "Gateway_XXXX".
(1)
20-08-2021
Aplikace termostatu nemůže najít mou síť WiFi a/nebo není uvedena v seznamu dostupných sítí. Co mám dělat?
(4)
20-08-2021
Mám problém s instalací radiopřijímače. Když na termostatu stisknu tlačítko "Prog", LED diody nebliknou.
(4)
20-08-2021
Termostat se po vložení baterií nezapne.
(9)
20-08-2021
Nemohu se dostat na webovou stránku pro aktivaci termostatu Somfy, co mám dělat?
(11)
20-08-2021
Jak mohu resetovat účet přidružený k termostatu?
(17)
20-08-2021
Co mám dělat, když termostat nelze aktivovat?
(8)
20-08-2021
Jak zjistím PIN k termostatu?
(19)
20-08-2021
Je termostatický ventil Somfy io kompatibilní s mou instalací?
(15)
20-08-2021
Mohu používat termostatickou hlavici io, když nemám box TaHoma?
(13)
20-08-2021
Co se stane v případě výpadku internetu nebo elektřiny? Je termostatická hlavice io stále funkční?
(13)
20-08-2021
Jak mám vybrat správný adaptér pro svůj termostatický ventil?
(17)
20-08-2021
Proč se termostatická hlavice při instalaci nerozsvítí?
(9)
20-08-2021
Jak mohu přepnout termostatickou halvici io do režimu párování?
(12)
20-08-2021
Spárování mezi mým boxem TaHoma a termostatickou hlavicí selhalo. Co mám dělat?
(0)
20-08-2021
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud je před solárním panelem překážka (např. strom, balkon atd.)?
(2)
20-08-2021
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud na okna nedopadá přímé slunce (např. severní orientace) ?
(3)
20-08-2021
V jakých případech mám anténu z rolovacího boxu vyjmout?
(4)
20-08-2021
V případě, že systém Oximo solar io přestane fungovat, jak zjistím, odkud problém pochází ?
(18)
20-08-2021
Co je technologie IntelliTAG™?
(19)
20-08-2021
Mohu stále používat klasické klíče s chytrým zámkem dveří?
(30)
20-08-2021
Co znamenají barvy LED kontrolky na Door Keeper?
(25)
20-08-2021
Jak mohu zamknout a odemknout dveře na dálku?
(54)
20-08-2021
Jak nainstalovat Door Keeper?
(19)
20-08-2021
Mohu použít Door Keeper, pokud mé dveře nemají vnější kliku?
(37)
20-08-2021
Jak nastavím koncové polohy zámku Door Keeper?
(13)
20-08-2021
Lze vypnout zamykání/odemykání dveří pomocí středového tlačítka?
(12)
20-08-2021
Mám chytrý zámek dveří a stěhuji se, jak postupovat?
(55)
20-08-2021
Jak resetovat Door Keeper?
(15)
20-08-2021
Jak zapnu/vypnu funkci Leave & Lock na připojeném zámku dveří?
(6)
20-08-2021
Jak zapnu/vypnu diskrétní režim na chytrém zámku dveří?
(14)
20-08-2021
Ukládá se historie přístupů během nabíjení baterie zámku Door Keeper?
(22)
20-08-2021
Jak mohu někoho pozvat k přístupu k mému zámku dveří?
(12)
20-08-2021
Jak mohu v aplikaci Somfy Keys změnit nebo odebrat přístup?
(21)
20-08-2021
Kde v aplikaci Somfy Keys najdu všechny existující přístupy k zámku?
(17)
20-08-2021
Co mám dělat v případě ztráty nebo krádeže čipu?
(7)
20-08-2021
Jak mám reagovat na bezpečnostní oznámení?
(12)
20-08-2021
Lze u Door Keeperu nastavit citlivost optických senzorů?
(14)
11-08-2021
Jak mohu dostávat notifikace na mobil?
(9)
11-08-2021
Jaká je záruka pro Door Keeper?
(30)
09-08-2021
Jak na údržbu zámku Door Keeper?
(54)
03-12-2020
Jaký je postup při výměně TaHoma V2 za TaHoma® switch?
(57)
03-12-2020
Bude pro TaHoma® switch dostupné webové rozhraní?
(49)
03-12-2020
Zůstane aktuální verze aplikace TaHoma k dispozici? A co aplikace související s Connexoon?
(25)
03-12-2020
S jakými čidly/senzory je Tahoma® switch a TaHoma DIN-Rail kompatibilní?
(28)
03-12-2020
Budou mobilní aplikace pro box TaHoma V2 pokračovat?
(20)
03-12-2020
Je možné spustit pokročilé scénáře se senzory RTD otevření a/nebo přítomnosti?
(33)
03-12-2020
Je možné připojit TaHoma® switch k dalším výrobkům Somfy, jako například Somfy One nebo Doorkeeper?
(28)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s hlasovými asistenty?
(46)
03-12-2020
Existuje možnost připojení TaHoma® switch v ethernetu?
(71)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s HomeKit?
(323)
03-12-2020
Které produkty Zigbee 3.0 jsou kompatibilní s TaHoma® switch?
(38)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s protokoly enocean, Zwave...?
(32)
03-12-2020
Kolik zařízení a scénářů mohu nakonfigurovat do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(33)
03-12-2020
Jak bude fungovat moje instalace v případě výpadku internetu?
(26)
03-12-2020
Je v TaHoma® switch nebo v TaHoma DIN-Rail integrovaná funkce geolokace?
(33)
03-12-2020
Lze připojit do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail i produkty dalších výrobců?
(17)
03-12-2020
Jaký je postup při výměně TaHoma® V2 za TaHoma® switch?
(36)
03-12-2020
Jaká rychlost internetu je nutná pro správnou funkci TaHoma® switch a TaHoma DIN-Rail V2?
(141)
03-12-2020
Lze provést reset boxu TaHoma® switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(12)
20-11-2020
Mám přístup k instalaci zákazníka kdykoli?
(9)
20-11-2020
Mohu provádět změny bez souhlasu zákaznka?
(11)
20-11-2020
Musím pro zákazníka řešit problémy s produkty, které přidal sám po úvodní instalaci?
(11)
20-11-2020
Mohu přenechat poprodejní servis jinému instalátorovi?
(14)
20-11-2020
Které produkty jsou kompatibilní?
(22)
20-11-2020
Je rozdíl mezi zařízeními RTS a produkty io-homecontrol®?
(12)
20-11-2020
Pokud používám přijímač (reciever) io-homecontrol®, je možné monitorovat všechny připojené produkty?
(10)
20-11-2020
Jsou s nástrojem Serv-e-Go kompatibilní produkty ostatních značek?
(10)
20-11-2020
Jsou s tímto nástrojem kompatibilní produkty ostatních značek skupiny Somfy?
(11)
20-11-2020
Lze zobrazit produkty přidané zákazníkem po úvodní instalaci?
(13)
20-11-2020
Jak lze k nástroji získat přístup?
(10)
20-11-2020
Jak lze zobrazit instalaci boxu TaHoma® na seznamu instalací?
(10)
20-11-2020
Lze zobrazit podrobnosti propojené instalace zákazníka bez jeho souhlasu?
(10)
20-11-2020
Je možné nástroje využívat z chytrého telefonu nebo tabletu?
(23)
13-11-2020
Je třeba, aby měl zákazník nainstalovaný box TaHoma®?
(33)
13-11-2020
Je nutné box TaHoma® zaregistrovat?
(16)
13-11-2020
Zaregistroval(a) jsem už více boxů ve službě SomfyPRO. Budou se v nástroji zobrazovat automaticky?
(16)
13-11-2020
Aktivoval(a) jsem už více boxů na webu Somfy-Connect. Budou se i tyto boxy zobrazovat?
(15)
13-11-2020
Chci prostřednictvím nástroje Serv-e-Go vyřešit problém s propojenou instalací u zákazníka, který již box TaHoma® má. Je to možné?
(23)
12-11-2020
Jak získat přístup k aplikaci TaHoma mého zákazníka?
(19)
12-11-2020
Zákazník ještě nemá novou aplikaci TaHoma, můžu získat přístup k jeho rozhraní z aplikace TaHoma pro?
(20)
12-11-2020
Jak připojit box TaHoma® k internetu?
(36)
12-11-2020
Nedaří se mi připojit box TaHoma® k internetu. Co mám dělat?
(29)
12-11-2020
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle protokolu?
(30)
12-11-2020
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle typu?
(16)
12-11-2020
Párování produktu: jaký je rozdíl mezi párováním podle protokolu a typu?
(33)
12-11-2020
Které produkty dalších výrobců lze spárovat s boxem TaHoma®?
(34)
12-11-2020
Je možné spárovat produkty s boxem TaHoma® bez připojení k internetu?
(18)
12-11-2020
Jak zaregistruji box zákazníka?
(16)
12-11-2020
Kde najdu QR kód boxu TaHoma®?
(25)
12-11-2020
Nedaří se mi načíst QR kód boxu TaHoma®. Co mám dělat?
(18)
12-11-2020
Změnil se nějak postup registrace boxu TaHoma®? Je stále nutný e-mail zákazníka?
(15)
12-11-2020
Lze i nadále registrovat boxy na webu SomfyPRO?
(19)
12-11-2020
Můžu připojit zákazníkův již aktivovaný box TaHoma®?
(26)
12-11-2020
V objektu či u zákazníka není internet. Je možné provést uvedení boxu TaHoma do provozu?
(15)
12-11-2020
Jak odstranit instalaci zákazníkova boxu ze svého seznamu?
(18)
12-11-2020
Jak vyhledat box zákazníka?
(14)
12-11-2020
Nevidím v seznamu zákazníkův box TaHoma®, co mám dělat?
(13)
12-11-2020
Zaregistroval(a) jsem box TaHoma®, zákazník jej následně aktivoval, ale nevidím jej v seznamu.
(39)
12-11-2020
Jak se přihlásit nebo zaregistrovat do aplikace TaHoma pro?
(23)
12-11-2020
Nemám přístup k webu SomfyPRO. Lze přesto získat přístup k aplikaci?
(22)
12-11-2020
Chci vytvořit přístup pro další osoby z naší firmy. Jak postupovat?
(17)
12-11-2020
Mají podúčty stejné zobrazení jako hlavní účet?
(22)
12-11-2020
Můžu používat aplikaci i bez mobilní sítě či internetu?
Zobrazit vše