ostatní weby
Somfy PRO
EShop
somfyarchitektura.cz
somfy.cz
somfy.cz
Přihlášení k osobnímu účtu.
PODPORA
Školení
Help me by Somfy (návody)
Často kladené otázky
Kontakty
Kontakty
Kontaktní informace
Kontaktní formulář
TaHoma kompatibilita
PRODUKTY
Věrnostní program 2025
Make the move with Somfy climate
Solární stínění
Solární stínění
Solární stínění
Venkovní rolety se solárním pohonem
Screeny se solárním pohonem
Záruční podmínky
O SOMFY
Somfy 50 let
Partnerské programy
We act for a better way
Experience Centrum Praha
PODPORA
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Aplikace
Aplikace
Chytrá domácnost
Dveřní zámky
Kamery a alarmy
Rolety
Vytápění
Produkt
Produkt
Door Keeper
IntelliTAG
Oximo solar io
Serv-e-Go
TaHoma DIN-Rail
TaHoma pro aplikace
TaHoma switch
Termostat
Termostatická hlavice io
Vyhledat
Vyhledat
Seřadit podle
Datum
Zhlédnutí
(322)
08-08-2022
Jsou kompatibility TaHoma DIN-Rail V2 stejné jako u TaHoma switch?
(185)
08-08-2022
Jak rozpoznat verze TaHoma DIN-Rail V1 a V2?
(121)
08-08-2022
Co mohu udělat, když TaHoma DIN-Rail, kterou nastavuji, není připojena k internetu?
(88)
08-08-2022
Mohu TaHoma DIN-Rail V2 instalovat do kovové nebo částečně kovové skříně?
(672)
08-08-2022
Jaký význam mají LED barvy světýlka na TaHoma DIN-Rail V2?
(158)
08-08-2022
Co mohu dělat s tlačítky "Prog" a "Reset" umístěnými na přední straně TaHoma DIN-Rail V2?
(141)
20-06-2022
Jaký je postup výměny TaHoma DIN-Rail V1 za verzi V2?
(79)
20-06-2022
Je aplikace TaHoma Classic kompatibilní s Tahoma DIN-Rail V2?
(443)
20-08-2021
Mám problém s připojením mezi termostatem a internetovou Gateway.
(231)
20-08-2021
Mám problém s připojením mezi termostatem a přijímačem.
(107)
20-08-2021
I když je aplikace správně nakonfigurována, můj topný systém nereaguje na příkazy odeslané z termostatu Somfy.
(73)
20-08-2021
Proč moje změny v mobilní aplikaci nejsou okamžitě zohledněny termostatem?
(104)
20-08-2021
Funguje termostat Somfy i v případě výpadku internetu nebo napájení?
(45)
20-08-2021
Jaký je letní/chladicí režim dostupný v aplikaci termostatu Somfy?
(62)
20-08-2021
Kolik termostatů mohu spravovat ve svém účtu?
(63)
20-08-2021
Jaký je maximální počet přijímačů, které mohu přidat k termostatu?
(111)
20-08-2021
Jaký je rozdíl mezi termostaty Somfy 1. a 2. generace?
(83)
20-08-2021
Jaký je rozdíl mezi kabelovou a rádiovou verzí termostatu?
(29)
20-08-2021
Jaké jsou předpoklady pro používání termostatu?
(41)
20-08-2021
Je můj topný systém kompatibilní s termostatem Somfy?
(44)
20-08-2021
Kontrolka LED na mé internet Gateway se změní na zelenou, ale mobilní aplikace termostatu mě informuje, že instalace nebyla úspěšná. Co mám dělat?
(54)
20-08-2021
Když se pokusím vybrat síť wifi své Gateway, nemohu najít síť SSID s názvem "Gateway_XXXX".
(25)
20-08-2021
Aplikace termostatu nemůže najít mou síť WiFi a/nebo není uvedena v seznamu dostupných sítí. Co mám dělat?
(29)
20-08-2021
Mám problém s instalací radiopřijímače. Když na termostatu stisknu tlačítko "Prog", LED diody nebliknou.
(239)
20-08-2021
Termostat se po vložení baterií nezapne.
(35)
20-08-2021
Nemohu se dostat na webovou stránku pro aktivaci termostatu Somfy, co mám dělat?
(191)
20-08-2021
Jak mohu resetovat účet přidružený k termostatu?
(98)
20-08-2021
Co mám dělat, když termostat nelze aktivovat?
(98)
20-08-2021
Jak zjistím PIN k termostatu?
(65)
20-08-2021
Je termostatický ventil Somfy io kompatibilní s mou instalací?
(76)
20-08-2021
Mohu používat termostatickou hlavici io, když nemám box TaHoma?
(76)
20-08-2021
Co se stane v případě výpadku internetu nebo elektřiny? Je termostatická hlavice io stále funkční?
(111)
20-08-2021
Jak mám vybrat správný adaptér pro svůj termostatický ventil?
(218)
20-08-2021
Proč se termostatická hlavice při instalaci nerozsvítí?
(56)
20-08-2021
Jak mohu přepnout termostatickou halvici io do režimu párování?
(526)
20-08-2021
Spárování mezi mým boxem TaHoma a termostatickou hlavicí selhalo. Co mám dělat?
(13)
20-08-2021
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud je před solárním panelem překážka (např. strom, balkon atd.)?
(10)
20-08-2021
Bude Oximo Solar io fungovat správně, pokud na okna nedopadá přímé slunce (např. severní orientace) ?
(8)
20-08-2021
V jakých případech mám anténu z rolovacího boxu vyjmout?
(13)
20-08-2021
V případě, že systém Oximo solar io přestane fungovat, jak zjistím, odkud problém pochází ?
(67)
20-08-2021
Co je technologie IntelliTAG™?
(52)
20-08-2021
Mohu stále používat klasické klíče s chytrým zámkem dveří?
(168)
20-08-2021
Co znamenají barvy LED kontrolky na Door Keeper?
(89)
20-08-2021
Jak mohu zamknout a odemknout dveře na dálku?
(472)
20-08-2021
Jak nainstalovat Door Keeper?
(38)
20-08-2021
Mohu použít Door Keeper, pokud mé dveře nemají vnější kliku?
(190)
20-08-2021
Jak nastavím koncové polohy zámku Door Keeper?
(31)
20-08-2021
Lze vypnout zamykání/odemykání dveří pomocí středového tlačítka?
(36)
20-08-2021
Mám chytrý zámek dveří a stěhuji se, jak postupovat?
(362)
20-08-2021
Jak resetovat Door Keeper?
(50)
20-08-2021
Jak zapnu/vypnu funkci Leave & Lock na připojeném zámku dveří?
(19)
20-08-2021
Jak zapnu/vypnu diskrétní režim na chytrém zámku dveří?
(45)
20-08-2021
Ukládá se historie přístupů během nabíjení baterie zámku Door Keeper?
(367)
20-08-2021
Jak mohu někoho pozvat k přístupu k mému zámku dveří?
(63)
20-08-2021
Jak mohu v aplikaci Somfy Keys změnit nebo odebrat přístup?
(46)
20-08-2021
Kde v aplikaci Somfy Keys najdu všechny existující přístupy k zámku?
(39)
20-08-2021
Co mám dělat v případě ztráty nebo krádeže čipu?
(8)
20-08-2021
Jak mám reagovat na bezpečnostní oznámení?
(42)
20-08-2021
Lze u Door Keeperu nastavit citlivost optických senzorů?
(47)
11-08-2021
Jak mohu dostávat notifikace na mobil?
(29)
11-08-2021
Jaká je záruka pro Door Keeper?
(67)
09-08-2021
Jak na údržbu zámku Door Keeper?
(339)
03-12-2020
Jaký je postup při výměně TaHoma V2 za TaHoma® switch?
(275)
03-12-2020
Bude pro TaHoma® switch dostupné webové rozhraní?
(135)
03-12-2020
Zůstane aktuální verze aplikace TaHoma k dispozici? A co aplikace související s Connexoon?
(226)
03-12-2020
S jakými čidly/senzory je Tahoma® switch a TaHoma DIN-Rail kompatibilní?
(121)
03-12-2020
Budou mobilní aplikace pro box TaHoma V2 pokračovat?
(103)
03-12-2020
Je možné spustit pokročilé scénáře se senzory RTD otevření a/nebo přítomnosti?
(123)
03-12-2020
Je možné připojit TaHoma® switch k dalším výrobkům Somfy, jako například Somfy One nebo Doorkeeper?
(96)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s hlasovými asistenty?
(189)
03-12-2020
Existuje možnost připojení TaHoma® switch v ethernetu?
(560)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s HomeKit?
(2935)
03-12-2020
Které produkty Zigbee 3.0 jsou kompatibilní s TaHoma® switch?
(123)
03-12-2020
Je TaHoma® switch kompatibilní s protokoly enocean, Zwave...?
(131)
03-12-2020
Kolik zařízení a scénářů mohu nakonfigurovat do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(219)
03-12-2020
Jak bude fungovat moje instalace v případě výpadku internetu?
(137)
03-12-2020
Je v TaHoma® switch nebo v TaHoma DIN-Rail integrovaná funkce geolokace?
(173)
03-12-2020
Lze připojit do TaHoma switch nebo TaHoma DIN-Rail i produkty dalších výrobců?
(17)
03-12-2020
Jaký je postup při výměně TaHoma® V2 za TaHoma® switch?
(115)
03-12-2020
Jaká rychlost internetu je nutná pro správnou funkci TaHoma® switch a TaHoma DIN-Rail V2?
(930)
03-12-2020
Lze provést reset boxu TaHoma® switch nebo TaHoma DIN-Rail V2?
(48)
20-11-2020
Mám přístup k instalaci zákazníka kdykoli?
(34)
20-11-2020
Mohu provádět změny bez souhlasu zákaznka?
(30)
20-11-2020
Musím pro zákazníka řešit problémy s produkty, které přidal sám po úvodní instalaci?
(34)
20-11-2020
Mohu přenechat poprodejní servis jinému instalátorovi?
(75)
20-11-2020
Které produkty jsou kompatibilní?
(141)
20-11-2020
Je rozdíl mezi zařízeními RTS a produkty io-homecontrol®?
(41)
20-11-2020
Pokud používám přijímač (reciever) io-homecontrol®, je možné monitorovat všechny připojené produkty?
(34)
20-11-2020
Jsou s nástrojem Serv-e-Go kompatibilní produkty ostatních značek?
(33)
20-11-2020
Jsou s tímto nástrojem kompatibilní produkty ostatních značek skupiny Somfy?
(22)
20-11-2020
Lze zobrazit produkty přidané zákazníkem po úvodní instalaci?
(43)
20-11-2020
Jak lze k nástroji získat přístup?
(35)
20-11-2020
Jak lze zobrazit instalaci boxu TaHoma® na seznamu instalací?
(63)
20-11-2020
Lze zobrazit podrobnosti propojené instalace zákazníka bez jeho souhlasu?
(23)
20-11-2020
Je možné nástroje využívat z chytrého telefonu nebo tabletu?
(55)
13-11-2020
Je třeba, aby měl zákazník nainstalovaný box TaHoma®?
(90)
13-11-2020
Je nutné box TaHoma® zaregistrovat?
(43)
13-11-2020
Zaregistroval(a) jsem už více boxů ve službě SomfyPRO. Budou se v nástroji zobrazovat automaticky?
(61)
13-11-2020
Aktivoval(a) jsem už více boxů na webu Somfy-Connect. Budou se i tyto boxy zobrazovat?
(58)
13-11-2020
Chci prostřednictvím nástroje Serv-e-Go vyřešit problém s propojenou instalací u zákazníka, který již box TaHoma® má. Je to možné?
(164)
12-11-2020
Jak získat přístup k aplikaci TaHoma mého zákazníka?
(75)
12-11-2020
Zákazník ještě nemá novou aplikaci TaHoma, můžu získat přístup k jeho rozhraní z aplikace TaHoma pro?
(432)
12-11-2020
Jak připojit box TaHoma® k internetu?
(1113)
12-11-2020
Nedaří se mi připojit box TaHoma® k internetu. Co mám dělat?
(112)
12-11-2020
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle protokolu?
(220)
12-11-2020
Jak spárovat produkty s boxem TaHoma® podle typu?
(90)
12-11-2020
Párování produktu: jaký je rozdíl mezi párováním podle protokolu a typu?
(825)
12-11-2020
Které produkty dalších výrobců lze spárovat s boxem TaHoma®?
(123)
12-11-2020
Je možné spárovat produkty s boxem TaHoma® bez připojení k internetu?
(60)
12-11-2020
Jak zaregistruji box zákazníka?
(45)
12-11-2020
Kde najdu QR kód boxu TaHoma®?
(108)
12-11-2020
Nedaří se mi načíst QR kód boxu TaHoma®. Co mám dělat?
(55)
12-11-2020
Změnil se nějak postup registrace boxu TaHoma®? Je stále nutný e-mail zákazníka?
(43)
12-11-2020
Lze i nadále registrovat boxy na webu SomfyPRO?
(55)
12-11-2020
Můžu připojit zákazníkův již aktivovaný box TaHoma®?
(117)
12-11-2020
V objektu či u zákazníka není internet. Je možné provést uvedení boxu TaHoma do provozu?
(39)
12-11-2020
Jak odstranit instalaci zákazníkova boxu ze svého seznamu?
(60)
12-11-2020
Jak vyhledat box zákazníka?
(34)
12-11-2020
Nevidím v seznamu zákazníkův box TaHoma®, co mám dělat?
(30)
12-11-2020
Zaregistroval(a) jsem box TaHoma®, zákazník jej následně aktivoval, ale nevidím jej v seznamu.
(375)
12-11-2020
Jak se přihlásit nebo zaregistrovat do aplikace TaHoma pro?
(47)
12-11-2020
Nemám přístup k webu SomfyPRO. Lze přesto získat přístup k aplikaci?
(62)
12-11-2020
Chci vytvořit přístup pro další osoby z naší firmy. Jak postupovat?
(53)
12-11-2020
Mají podúčty stejné zobrazení jako hlavní účet?
(86)
12-11-2020
Můžu používat aplikaci i bez mobilní sítě či internetu?
Zobrazit vše